PPC ads
Čo je účelom PPC reklamy?
Správne nastavená a pravidelne optimalizovaná PPC reklama vo vyhľadávaní dokáže zázraky.
PPC advertising is currently the most used form of advertising on the Internet. The primary purpose of this form of advertising is to increase sales, attract potential customers and improve brand awareness. PPC stands for pay-per-click, so you pay only when your prospect clicks on your ad. With today's competition, it's no longer enough to run simple advertising campaigns and expect positive results. It is necessary to identify all inputs from the customer, analyze them and constantly optimize advertising campaigns based on outputs. This is the only way our team of certified online marketing specialists can work effectively with your budget.
PPC reklama - výsledná cena?
Nastavenie, správa a pravidelná optimalizácia PPC kampaní u nás začína na sume 150 euro bez DPH. Výsledná cena však závisí od toho či ide o jednoduchý web alebo e-shop, či už máte založený účet s bežiacimi reklamami, ktoré treba optimalizovať alebo treba založiť úplne nový účet Google Ads, prípadne Meta Ads Manager. Radi s vami všetko preberieme na stretnutí, po ktorom pre vás vypracujeme ponuku na mieru presne podľa vašich potrieb. Stačí, keď nám zanecháte svoj dopyt, napríklad aj postredníctvom našich sociálnych sietí FB a IG.
What will you get from us?
01.
Paid PPC advertising
02.
Google Campaign Management
03.
A/B testing
When creating PPC campaigns, we make sure to set up at least two strategies, visuals, that help us test and monitor the effectiveness of different types of ads. With A / B testing, we can determine what adjustments are needed to fine-tune and optimize each ad group to maximize conversions.
04.
Keyword analysis
05.
Konverzná landing page
06.
Conversion rate optimization
Why to choose us?
A
Detailed and regular reporting
B
Data-oriented design
Design landing page na vašom webe vypracujeme na základe dát a nie subjektívnych kritérií. Pravidelne monitorujeme, či zvolené parametre a obsah stránky prinášajú návštevnosť, konverziu alebo či je potrebné zvoliť inú stratégiu, obsah alebo štruktúru.
C
Client in the first place
Zákazník a jeho biznis je pre nás centrom diania. Snažíme sa pochopiť jeho predstavy nielen ohľadom kampane, ale i jeho biznisu, aby sme prostredníctvom PPC reklamy vedeli cieliť na správne publikum, a tým efektívnejšie využiť prostriedky vynaložené na reklamu. Keď PPC reklama – tak od nás.